پويول:ال‌کلاسيکو قهرمان ليگ را تعيين نمي‌کند
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
کارلس پويول در نشست خبري حاضر شد تا درباره تفکراتش پيش از ال‌کلاسيکو صحبت کند. مدافع مياني بارسلونا اعلام کرد که در وضعيت خوبي قرار دارد و تأکيد کرد که بازي شنبه شب براي رسيدن به قهرماني در لاليگا تعيين‌کننده نيست. به گزارش فارس،وي اظهار داشت: هر اتفاقي که بيفتد، قهرمان ليگ در اين مسابقه معلوم نمي‌شود. هنوز راه زيادي تا پايان ليگ باقي مانده است. وي با ابراز خوشحالي از بازگشتش به ميدان ادامه داد: هفت ماه بسيار سخت را پشت سر گذاشتم. بازگشت به فوتبال خبر بسيار خوبي است؛ تصور کنيد بازي براي بارسلونا مقابل رئال مادريد چگونه خواهد بود. اگر باور سرمربي اين باشد که من بايد بازي کنم، بهترين بازي‌ام را براي تيم انجام مي‌دهم. مدافع بارسلونا با تشکر از سرمربي به دليل اعتماد به او براي استفاده از وي در ترکيب اصلي گفت: از اعتمادي که سرمربي به من نشان داد، بسيار سپاسگزارم، حالا بايد جوابش را بدهم. ما چهار مدافع بسيار خوب در بارسلونا داريم و بارترا يک مدافع مياني براي سال‌هاي آينده بارسلونا است. هميشه اعتماد بسيار زيادي به او داشتم و بسياري از اسم‌هايي که شنيده‌‌ايم بهتر از او نبوده‌اند. پويول همچنين پس از اشتباه ماسکرانو مقابل ميلان به دفاع از او پرداخت و خاطرنشان کرد: او سه فصل است بسيار عالي بازي کرده است. مدافعان بسيار کمي در دنيا هستند که مي‌توانند مثل او بازي کنند. اگر فيلمي از زمان‌هايي که دروازه ما را نجات داده است، بگيريم، فيلم بسيار طولاني‌‌اي مي‌شد؛ طولاني‌تر از فيلم اشتباهاتش. ماسکرانو در دفاع مياني بهتر بازي مي‌کند تا در خط هافبک. وي همچنين به تمجيد رئال مادريد پرداخت و افزود: آنها بهتر و بهتر شده‌اند. بايد مواظب ضدحملات آنها باشيم؛ رئال واقعا سرعتي بازي مي‌‌کند.


درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)